top of page
Financial Report

Business & Marketing Plan

To επιχειρησιακό σχέδιο - Business Plan - αποτελεί ένα λεπτομερές πλάνο ανάλυσης της υπάρχουσας κατάστασης μίας επιχείρησης, με παράλληλο λεπτομερή σχεδιασμό για την ανάπτυξη και λειτουργία της επιχειρηματικής δραστηριότητας, σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένου του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των στόχων της, καθώς και εναλλακτικούς τρόπους αντιμετώπισης προβλημάτων που ενδεχομένως παρουσιαστούν. 

Το Business Plan περιλαμβάνει κείμενα, γραφήματα και αριθμητικά δεδομένα που αναλύουν τόσο την υφιστάμενη κατάσταση μίας επιχείρησης, όσο και τη μελλοντική πορεία της επιχείρησης, τους στόχους που τίθενται για τα επόμενα έτη και τους τρόπους επίτευξης αυτών των στόχων-ποσοτικών και ποιοτικών. 

Η σημαντικότερη ίσως προσφορά των επιχειρηματικών σχεδίων στις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, είναι ότι τους προσφέρουν προσανατολισμό και στόχο. Βοηθούν στη δομή και την οργάνωση της επιχείρησης, έτσι ώστε να μπορεί μελλοντικά να λειτουργεί πιο αποδοτικά. Συγκεκριμένα, αφού αναλυθεί η υπάρχουσα κατάσταση της αγοράς και της ίδιας της επιχείρησης, επισημαίνουν τις δυνατότητές της, αλλά και τα εμπόδια που θα μπορούσαν να προκύψουν, μαζί με τις πιθανές λύσεις τους, και στη συνέχεια βοηθούν τη διοίκηση στη στοιχειοθετημένη λήψη αποφάσεων, με γνώμονα τη στρατηγική και τους στόχους της επιχείρησης. Έτσι, προσφέρουν στον επιχειρηματία ένα σημαντικό εργαλείο προγραμματισμού και ελέγχου των μελλοντικών του δραστηριοτήτων και αποτελούν ένα μέσο επικοινωνίας του επιχειρηματία προς τρίτους, που θα του επιτρέψει να προσελκύσει εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες. 

 

Τα επιχειρηματικά σχέδια αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο αιτήσεων για ένταξη σε επιδοτούμενα προγράμματα για την εξασφάλιση χρηματοδότησης.  

 

Το Marketing Plan είναι μία συστηματική διαδικασία που περιλαμβάνει την αξιολόγηση των ευκαιριών μάρκετινγκ και των πόρων της επιχείρησης, τον καθορισμό των στόχων μάρκετινγκ και την ανάπτυξη ενός πλάνου, εφαρμόσιμου και ελέγξιμου.

 

Το Marketing Plan καταλήγει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα για την επιχείρηση, εντοπίζοντας ευκαιρίες και απειλές, ενώ επισημαίνει τα δυνατά και αδύναμα σημεία προς βελτίωση.

 

Ο Σχεδιασμός Μάρκετινγκ περιλαμβάνει: 

 

  • Ανάλυση αγοράς και ανταγωνισμού,

  • Ανάλυση του προϊόντος/υπηρεσίας της επιχείρησής σας,

  • Στρατηγικό Σχεδιασμό - SWOT Analysis & Strategy,

  • Συγκεκριμένες τακτικές μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και

  • Μεθόδους μέτρησης των αποτελεσμάτων.   

Το Marketing Plan χρειάζεται, όταν σας ενδιαφέρει: 

  • Η επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων μέσω της αύξησης των πωλήσεων

  • Η δημιουργία επιχειρηματικών βάσεων για το μέλλον

  • Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας και η εδραίωση στην αγορά

  • Η προώθηση νέων προϊόντων και/ή υπηρεσιών

Για πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο τηλέφωνο της εταιρείας μας 2810-215050 ή στο info@qasystems.gr.

bottom of page